duminică, 24 august 2014

ideo ideis alexandria balta grosu

la ideo ideis e ca la baltă.
dic fază ! mă duc eu cu marco la siliştea, schitu-poienari, bălţile grosu (1, 2, 3, etc, la ţiganu, la plopi şamd) şi tot dădeam roată. cobor din maşină şi întreb:
- trage ceva ?
- acum am venit !
- cum merge balta ?
- nu ştim.
- ... ?!?
- vine unu' cu un scuter roşu de pe deal şi vă ia banii (parcă eram în călăuza)...
- noi suntem invitaţi !
şi uite aşa la toate bălţile. nu ştim, suntem invitaţi !
veneam eu astă seară tot de la peşte, de pe gârla noastră amărâtă şi îmi zice un tip că a fost la teatru, la piersic jr... m-am uitat fix, ceva nu se lega, şi mă pricep la legături, că fac nişte noduri de pescuit de n-ai idee, şi zice: am avut o invitaţie de 2 pers. !
păi zi aşa, patroane ! mi-am zis.
şi mi-am amintit că eu, ovia herbert şi lucian damiev am cumpărat leonard oprea, panţa, drăgănoiu, abăluţă ş.a. că alţii le-au primit moca.

mi-am aşezat puţin beţele în spate şi-am mers mai departe.
deja mă gândeam cum să mă duc să pescuiesc noaptea la crap cu starleţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu