duminică, 8 ianuarie 2012

si intrebarea noua

cum ai ajuns aici? de ce n-ai sosit in alta parte? ce ai ales? ai ales?

si era florin zamfirescu la tv...
domnule zamfirescu regretati ceva?
da, ca n-am fumat mai mult si altele... sincer, pe celelalte nu mi le amintesc...
probabil ca n-am baut mai mult, ca n-am jucat mai mult...

povestea 2...
eram cu damiev intr-o seara si ne uitam la un afis la un teatru, cand, brusc, se baga cineva intre noi, dand din coate, tinand mana la ochelari: catalina buzoianu, parca mormaie ceva, apoi pleaca, tare, nu?, oricum.

tot atunci am vazut jocul de-a macelul, am iesit inainte de final, eram in hol, trebuia sa fie o secventa cand actorii ies pe usile normale, ale spectatatorilor si se-ntorc in sala in fuga, a demarat un baiat in tromba, praf s-a facut pe scarile alea, ne-a aruncat o privire de ajutor... curat macel!
era regizat... de alice, beatrice? piesa debut, asta sigur... stai sa caut pe net... beatrice bleont... 1993, incredibil! teatrul bulandra...

cum am ajuns aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu