marți, 27 decembrie 2011

spirtiera homemade spirt alcool sanitar

am incercat spirtierele pe care le-am facut acasa...
spirtul este de proasta calitate, indiferent de unde ei, sa zicem ca
erau aproximativ 7°C si spirtul nu se aprindea, era si un vanticel, in
fine...

1. spirtiera nivea a functionat f. bine, s-a comportat ok, are insa
capacitate mica si trebuie imbunatatita cu mai multa vata si o mica
plasa de sarma de la vreun ciur eventual-- cu paravanul care este si
suport am reusit sa incalzesc putina cafea si cam 400 ml ceai, cafeaua
fiind mai putina si tinuta mai mult mi-a ars limba, ceaiul a fost spre
fierbinte, putea fi fierbinte... am folosit cativa zeci de ml de spirt,
aprox. 5 seringi de 5 ml...
poate fi gasita o cutie mai mare de nivea, asta e una micuta...

2. spirtiera cu inel de tabla imprejur prins in suruburi si cu gauri
mici pe margine sus nu s-a aprins... spirt calitate proasta... acasa
functioneaza si chiar frumos, in fine, ii trebuie si ei un paravan...

3. spirtiera cutie conserva pateu, cea cu gaura in mijloc, care trebuie
sa functioneze sub presiune, sub ea se pune o lumanare, d-aia rotunda
mica, suport aluminiu, nu a vrut sa stea aprinsa, vanticelul; a
functionat ok cu spirtiera nivea in loc de lumanare, insa consuma foarte
mult, a stat aprinsa 1,2 minute, cu trei seringi 5 ml;
ideea e simpla: spirtul fierbe, se creeaza presiune si abur-alcool, care
se aprinde lejer, se face o flacara jet destul de inalta, trebuie o
gaura mai mica, insa e mai complicat, am gaurit conserva de pateu, apoi
prin incalzire, prin introducere apa calda am reusit sa scot pateul din
ea, a durat mult prea mult, sa n-o puneti cumva deasupra focului ca o sa
aveti un jet de pateu, cu ocazia asta am vazut si ce mancam, numai
grasime: sorici, slanina... ramane unsa chiuveta, parca ai dat cu seu...

revin cu detalii.

--
http://www.fastmail.fm - A no graphics, no pop-ups email service

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu