luni, 14 noiembrie 2011

putina antiviolenta sau proviolenta


Daca vrei sa faci o campanie
antiviolenta, nu mai fotografia,
filma din perspectiva
agresorului...
Tu prezinti imagini din
unghiul celui care priveste...
de ce m-ar impresiona, misca,
speria astfel de imagini...

Daca ai schimba unghiul de
vedere poate mi-ar fi frica,
poate m-as vedea si eu victima
si m-ar durea...

Oamenii prefera pozitii
dominante, de conducere,
de impunere, agresive, de
cuceritori si tu ce faci ...
imi dai inca o data prilej
sa atac, sa lovesc, sa domin,
sa-l ingenunchez pe cel
din fata mea...

imi spui: iata, esti din nou
seful, stapanul, patronul!

cine face aceste campanii
antiviolenta?

nu cumva aceste imagini
par o invitatie la violenta?
campaniile antitutun,
antialcool, antidroguri te
indeamna la consum...
nu e exclus ca asta sa fie ideea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu