joi, 6 octombrie 2011

de ce tremuri asa?

un nimb pagân înfasura privirile dând sens
priveghiului ce nu se mai sfârsea
cineva nu voia sa doarma
stateam cu capul în mâini bolborosind o ruga
noua, tarâm al înseninarii
beam vin negru din pahare de argint,
pierzându-mi privirile prin fumul lumânarilor
în aceasta biserica am aflat nerabdarea
sterila a adolescentei
aici mi-am dresat ochiul de mort
aici mi-am vazut tatal dormind firesc
cad în nestire în genunchi nefabricându-mi
vorbele
rar mi-au placut diminetile
rar îmi revin
si totul devine usor, usor tarâm uluitor atins doar
pentru o clipa
am adus toate ratacirile în slujba mea
te-nchini, pentru cine?
visam ca mi se învolburau gândurile, ca ma
zbateam în fata unei judecati pamântesti, îmi
era frica, dar dintr-o data m-am lasat greu
zâmbind asurzitor. m-am eliberat din strânsori
si m-am scuturat de praful acelor oameni.
--
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - The way an email service should be

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu