miercuri, 12 octombrie 2011

arsita neagra

m-ai adus în sudul asta
praf nisip si caldura asta infectivora
m-am uitat la tine si aveai pielea neagra
de carutas
îti stralucea transpiratia
cum de purtai barba în sudul asta extrem
în arsita neagra am venit sa va spun
tot ce a fost mi-a ramas în mine, în gât
sau în osul frontal
n-am procesat nimic
sunt toate în lumina ochilor
daca m-ati întreba orice n-as putea sa va spun
sunt incapabil sa exprim ce a fost
n-am trecut de nimic n-am urcat nicio treapta
si acum spunea
m-ai adus în câmpia asta
unde n-ai cum sa te ascunzi
unde te împuti mergând
stiti ca sunt niste povesti despre unii care
au facut viermi ratacind pe câmpurile astea
unde nu poti ridica privirea
unde îti vine sa te chircesti
ca sa ocupi mai putin spatiu
unde ai capul plecat
desi esti cel mai înalt punct din întindere
becul asta de 1 milion de wati
doborându-te îngenunchindu-te
am venit aici în fata voastra
sa ma judecati
nici nu mai conteaza cum
dar sa tineti seama ca n-am reusit sa învat
nimic din nimic
n-am fost în stare sa fiu altundeva decât în
clipa
în arsita asta neagra.

http://adresavali.blogspot.com
orasele sudului extrem

--
http://www.fastmail.fm - Or how I learned to stop worrying and
love email again

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu