vineri, 30 septembrie 2011

un clenut eliberat http://adresavali.blogspot.com


--
clenuti pe vedea, pescuit la clean la lacusta, tehnica "la plesnite", un ac cu ochet tija lunga si daca se poate cat mai subtire, spin mic, pt a nu rani pestele prea mult, o alica de plumb, 0,10; 0,20 grame depinde, o pluta mica, portanta mare, sensibila, buna pt autointepare, eu am facut din foam sau talpa papuc, cu o preducea sau o bucata de tronson de varga fibra sticla, prin presare si rasucire se obtine un mic cilindru, dupa care se gaureste in mijloc cu o agrafa si se introduce o scobitoare pe care punem o picatura de adeziv, dupa care se lacuieste scobitoarea cu lac de unghii transparent pt a rezista mai mult in apa...
carligul la o palma, doua de pluta, daca e cald si apa mai limpede cleanul ataca la suprafata, am avut destule atacuri la pluta...
se plesneste apa cu montura, cleanul este atras de zgomot, uneori ataca pluta, gaseste insa usor si lacusta, daca este mai marisor 20cm atacul este fulgerator, instantaneu... pluta se scufunda cat ai clipi, trebuie intepat rapid...

azi mi-a rupt firul de 0,15 la un nod de unde aveam prins un vartej, am intepat, l-am ridicat, l-am vazut deasupra apei, a smucit de 2 ori din cap si pa-pa, dus a fost, nu mi-a venit sa cred, nu era mare, aprox. 25-30 cm, dar e un peste robust, agresiv, puternic... si in ac. perioada a anului bine hranit si in putere...

prindem la o noua partida... oricum eliberam, dar merita o fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu