marți, 13 septembrie 2011

per-vers-amatoria

lucram la evolutia creierului
trebuia sa-mi localizez
cumva furia între
dintele cu pivot si cel putrezit
acolo pulsa toata viata
microbiana
fierbinte
materna
lucram la noul meu volum
de versuri
sp-art-amatoria sau per-vers-amatoria,
sau vin-ars-amatoria
nu eram hotarât
asupra titlului
si din toata ziua asta a mea
ramasesem cu senzatia certa
ca am uitat ceva
îl si auzeam pe lucian livrescu
ma uit la tine parca vad,
ma, cine a zis asta
si-si trecea mâna prin par:
incredibil
acelasi cuvânt: incredibil
pe care-l rosteam lac de sudoare
în camera de garda
într-o vara insuportabila
dupa o secventa de hipocalcemie
ca la bollywood
soto inteso
stau-n patru labe
de parc-as sta-n picioare
acelasi câine lingându-mi ranile
acelasi cicea alergând dupa tren.
--
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - Send your email first class

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu