vineri, 23 septembrie 2011

mantre ucigatoare

trecea Tigantele
spirt si nervos
brunet si mongol
cu dintii strânsi si fibros
si zicea
drepti, soldat
lustruieste sectoru' cu crema
îl priveam în ochi
prin directa de dreapta
loveam si icneam
bratul mi se mototolea ca o cârpa
îmi turnau carbid în vene,
pe dinti
pistis, doxa si episteme
unde esti tu, Tigantele?
si saream gardul unitatii
în noaptea albastră
si un turc, un arab îmi zicea
iasí, iasí
unde e, ba, gara?
iasí, iasí
si alergam alergam
si câinii negri ma doborau
fumam carpati fara filtru
tigara de la tigara
miroseam tot a tutun
aveam câteva monede
le tot mângâiam
cu ochii halucinati
prins în catuse la spate de un calorifer
mâncam pâine cu unt si dulceata
din mâna bucatarului clapaug
disciplinar
ce-i taiase bratul unui ofiter
si trageam 2, 3 fumuri din tigara lui marlboro
e-nsetat, zicea
pistis, doxa si episteme
aveam carbid în vene
explodam, fumegam, îmi venea sa te rup
si în ceata asta care eram
îmi cadea capul în piept
ca o moarta
auzind ca prin atipire
unde esti tu, Tigantele,
sa vezi
cum se strâng catusele mele?

--
http://www.fastmail.fm - Access your email from home and the web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu