duminică, 11 septembrie 2011

fane. fane mucegai

si iar si iar, si mereu, si întruna,
si pentru totdeauna
eram la styx
eu, eu am fost tobosar la iris,
zicea pictorul de biserici
încaltat cu ciocate galbene ca de bucho
azi e ziua mea
fac 45 de ani, 42, 46
din saptamâna-n saptamâna tot spunea asta
prin culoarea floriolului, prin fumul de
groaza, de priveghi
vedeam chipul maririi sale
sau chipul maicii
tare, tare de tot se auzea
bine-i mirelui
ca nu-i nime-n lume ca mireasa lui
si declamam de pe coperta 4
a camasii de forta
cum e sa te simti jegos, murdar
cu degetele mirosind a tot felul de mâncaruri
asezate în straturi si sa faci studii de
filosofia culturii
si rosteam eu
cum e sa te târasti pe pamânt
asa fizic
sa te zgârii,
sa te scrijelesti
sa-ti intre cuie in gura si catarame
si sebestial spunea
cineva scuipa în visele noastre,
o fi fost vreun vers,
o fi zis el

si duminica îl cautam pe fane,
fane mucegai
sa iesim la un film
la gradina de vara
colierul de turcoaze sau roco si fratii sai,
sau lantul amintirilor
seminte, fete cu minijup, cu sâni la vedere, fese semete
si trecea dacia aia rosie papuc
cu circul
pitoni, serpi africani, dresura de lei,
boa constrictor, contorsioniste, iosefini, ponei, maimute
partea asta îmi placea cel mai mult:
maimute.

--
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - Access your email from home and the web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu