vineri, 9 septembrie 2011

craiova town

plecam sau plecasem de la agronomie
soarele batea din stânga sau dreapta
nu mai stiu precis
oricum, cam din fata
îmi lacrimau ochii
îmi venea sa vomit
ca întotdeauna
zapada sticlea
îmi înghetasera mâinile
apoi m-a luat somnul
dupa ce-am vorbit continuu câteva minute
si ziceam: filosofia nu se poate face
dimineata,
poate logica, dar filosofia în niciun caz
la o întâlnire d-aia de-a noastra sau d-ale
noastre
(nu mai stiu, trebuie sa caut o gramatica)
în sala albastra (craiova town)
îti mai aduci aminte, vampire?
brailita downtown via UAP, nicapetre
de am râs pâna ne-au dat afara din librarie
a venit o fata
am zis: iata metafizica pura
nu e exclus sa fi fost medeea iancu
era asa, nu stiu cum sa zic, cu franjuri si
machiata
eu eram ca de obicei îmbracat în plastic,
în polyester
îmi tinea de cald
nu auzeam cu o ureche
stânga
facusem un fel de otita
si purtam si fesul ala negru tras pe cap
parca eram certat
n-auzeam nimic
dar vociferam, gesticulam, surâdeam sardonic
în barba
tu îmi ziceai ca trebuie sa-mi schimb
trecutul,
tu ridicai tonul la mine
eram atent doar la scrumul tigarii sa vad cât
îl pot tine
târziu în noapte, facându-mi cafea, fumând,
am scris pe un prospect la passiflora
aceste rânduri.
--
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - Email service worth paying for. Try it for free

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu