sâmbătă, 27 august 2011

viata la mal

tristetea si noaptea neagra îmi întunecara
ochii cu tendinte mortuare.
strazile îmi dresara pasul de mort.
ceata de solzi pe ape era impresionanta.
în semn de protest pentru masacrul pestilor,
puilor de foca mersei târâs prin apartament.
ferestrele deschise îmi alungara suvitele în
derâdere.
toate farmaciile erau închise. mi-am zis:
nicio speranta.
orasul cazut psihic îngaima ceva despre
paradirea emotiilor, sentimentelor.
zâmbeam suspect de ulcer si semenii mei luau
asta drept bun simt. drept compasiune.
bizara caricatura eram, mergând pe strazile
maruntului oras expirat.
numai tu m-ai înteles, moarte!
asteptându-ma cu bratele deschise de
generozitate înca de la nastere.
fii fara grija, voi veni negresit la aceasta
calda întâlnire!
amanta desavârsita... ascultându-mi ruga de a fi
nedespartiti...
--
nextval
nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - Accessible with your email software
or over the web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu