miercuri, 10 august 2011

toti ai casei planuiau

purtam o camasa gianni versace
de la second
era o caldura microbiana
pe terasa cu vedere la turla bisericii
cu tabla zincata luminând orasul
cu turla ca o antena wireless
la care ne conectam intermitent
functie de distanta
toti ai casei planuiau sa treaca de la
amoralitate
la imoralitate

era singura cale ce se întrezarea
era unicul loc unde adia o umbra suspecta,
nefasta
eram descumpanit
nu, tu nu poti fi asa, a zis lucian livrescu
ca tu esti cumpana
inventasem expresia asta: marea cumpalinire
ori o gasisem undeva
naiba stie ce semnifica în capul nostru
tu o sa mori cu ideile astea, a zis mihail misticu
n-am furat, n-am mintit

încolo spre seara
o fata a zis: eu m-am plicti
încolo spre seara
la intersectia aia
unul dintre noi s-a ratacit

si brusc mi-am amintit de asta
tot ziceti despre om, tot ne spuneti despre
valoarea omului,
despre homo faber
ce produce omul?
gunoi, a raspuns lectorul,
garbage.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu