miercuri, 17 august 2011

brodam un craniu mai dur dementei mele

dintr-o bila fosforescenta

se poate face un ecran

dintr-un ecran, un gând ce trece prin ecran

dintr-un gând, o caricatura de om

vorbele cadeau dezlânat

pe masa de plastic alb

era destul de cald,

era cald

mirosul cafelei de la dozator ma ametea,

limba îmi amortea usor, amar

brodam un craniu mai dur dementei mele

sa sparg ziduri, dinti, mandibule si frunti

dimineata venea neîncetat

invadându-mi paloarea de strigat

fumam

zorii îmi descopereau

ultimul lacas de cult

al adormirii mele

atunci am fugit

si-am vrut,

am vrut sa ma strângi la piept

ca pe propriul tau copil

tuns scurt si dement.

--

nextval_van@operamail.com

--
http://www.fastmail.fm - Faster than the air-speed velocity of an
unladen european swallow

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu