sâmbătă, 9 iulie 2011

Zappo, Zico, Paula şi eu, I, pan 11

Zappo îmi era ca un frate
îmi aducea gamela şi-mi turna
lăturile alea pe piept
era tâmpit Zappo
cu ochii lui spălăciţi
plecam cu el de braţ
spre hala de carne
mi se făcea greaţă
când vedeam mieii beliţi
şi oile belite
Zappo tremura debil şi un
lichid roşiatic picura
din hălcile de carne
avea grijă de mine
mă ţinea de braţ
şi bolborosea ca un neghiob
până a venit curva aia
de Cami şi l-a stors
de toată sămânţa
că de atunci numai Zappo
nu mai e
îşi unge părul cu placentă
de broască şi nu mai varsă
lăturile alea pe unde apucă,
nu mai uită să-şi adune
măruntaiele agăţate de stâlpi
petrec prea bine
cu fratele meu Zappo
pentru a-mi mai dori o curvă
sau o mână de maimuţă
aşa mergem noi la braţ
ca doi siamezi unsuroşi
şi sedaţi.


--
va doresc o zi buna!

merita o vizita <http://adresavali.blogspot.com>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu