luni, 18 iulie 2011

deflorari mentale

tocmai asta e
am ucis sentimente, emoţii
am secerat cu sabia discrimininării
dorinţe
vezi tu
nonacţiune, nondorinţă
Lao, nu Laos, prinţul Siddharta,
Shivananda

păi îmi aduc aminte
eram într-un bar: "2", aşa-i ziceam,
şi beam nes, şi fumam, şi îmi frecam faţa, tâmplele, şi ea a zis,
întrebată fiind de un comesean: ce face el? (el, îţi dai seama!),
îşi sublimează energia sau cam aşa ceva,
energia kundalini, şi-o transmută...

ideea e asta: încercam să-mi duc sângele din zona inghinală în creier,
asta pentru că fiecare por al meu era încărcat de energie sexuală,
fetele erau îmbujorate, vii, devastatoare, eu eram abstinent,
combinaţia mortală,
plus că era mult erotism, multă emoţie, multă candoare, chiar aşa,
şi aş fi putut să zic că făceam asta pentru că altfel eram prins, cum
a zis unu`, când a plecat dintr-o trupă:
n-am mai suportat atmosfera densă de lesbianism...

ce să zic
am ucis sentimente, emoţii, tone de cafea şi tutun
pentru a păstra o anumită candoare, verticalitate, altfel deflorările
ar fi fost frecvente...


--
adresavali.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu